FANDOM

Basniobor Brandon-Mull,images zdjecia,27,978-83-7414-992-1 3
Ta strona jest aktualnie edytowana przez użytkownika: VCandice
Ta strona jest aktualnie edytowana. Aby zapobiec konfliktom edycji, poczekaj, aż ten szablon zniknie z artykułu. Dopuszcza się edycję drobnych błędów interpunkcyjnych i ortograficznych.
W razie wątpliwości skontaktuj się z administratorem.
Warren wersja komiksowa

Warren jako albinos

Warren Burgess — poszukiwacz skarbów. Przez długi czas pogrążony w katatonii. Brat Dale'a. Kuzyn Kendry i Setha. Rycerz Świtu z dziesięcioletnim stażem.

Biografia

Warrena poznajemy w drugiej części Baśnioboru. Jest wtedy w katatonii, na wskutek starcia z Ożywieńcem z zagajnika. Seth uzdrowił go wyciągając gwóźdź z Ożywieńca. Wraz z Kendrą poszedł do Odwróconej Wieży zdobyć Piaski Świętości i odniósł poważne rany podczas walk. Później, za pomocą artefaktu Kendra go uzdrawia. W trzeciej części, podczas plagi cienia, Warren jak i większość postaci oprócz Kendry i Setha zostaje zmieniony w zjawę. Z pokonaniem głównego sprawcy plagi zyskuje z powrotem normalną postać. W czwartej części jedzie z Kendrą, Douganem, Tanu, Gavinem, Traskiem i Marą do Gadziej Opoki aby zdobyć artefakt. Na początku wszystko szło dobrze, dopóki Gavin nie ujawnił się jako Navarog, smoczy książę. Magiczna pozaprzestrzenna torba, w której przebywał Warren, została zniszczona. W piątej części Warrena ratują Kendra i Elise, za pomocą artefaktu-Translocatora. Później wszystkich jednak zamyka Sfinks w swoim więzieniu. Warrena i Kendrę ratuje jednorożec Paprot. Następnie wspólnie wypuszczają pozostałych i szykują się na bitwę z demonami na Bezbrzeżnej Wyspie. Niestety, Zzyzx zostaje otwarty wcześniej niż przypuszczali i niemal dochodzi do apokalipsy. Jednak za pomocą miecza Vasilisa Kendra pokonuje przywódcę demonów, a świat zostaje bezpieczny. Vanessa na końcu serii najprawdopodobniej mówi Warrenowi, co do niego czuje, jednak nie wiadomo jak dalej potoczą się ich los.

Wygląd

Warren ma dwadzieścia parę lat. Jest wysoki, ale nieco niższy niż jego brat Dale, a jego twarz zdobią delikatniejsze rysy. Według Kendry Warren jest przystojniejszy od swojego brata. Włosy Warrena są brązowe i pewnie krótkie, a przenikliwe oczy kasztanowe. Często nosi skórzaną kurtkę i dżinsy, lecz kiedy pierwszy raz go spotkaliśmy miał na sobie pomarańczowy t-shirt i dresy.

Rodzina

Warren jest młodszym bratem Dale´a. Jest kuzynem Kendry i Setha z drugiej linii i siostrzeńcem Pattona Burgessa, jak wspomniał w czwartej części sagi Baśniobór:

Nazywam się Warren Burgess, praprasiostrzeniec legendarnego i odrobinę niesławnego Pattona Burgessa. Jestem też spokrewniony z Kendrą w drugiej linii".

Przyjaciele

Warren przyjaźni się z Tanu, Coulterem, Stanem, Kendrą, Sethem, Ruth, Douganem, Maddoxem, Paprotem i z kilkoma innymi członkami bractwa Rycerzy Świtu.
Warren Vanessa

Warren i Vanessa

Miłość

W piątej części Paprot, czytając w myślach Vanessy, dowiaduje się, że tej podoba się Warren. Pod koniec, na zgromadzeniu siedzą obok siebie. Jednak przez całą serię Warren był singlem i nie wykazywał szczególnego zainteresowania zmienieniem tego stanu rzeczy.

Ciekawostki

  • Smok Raxtus chciał uzdrowić Warrena po ataku perytonów, ale zamiast wyzdrowieć Warrenowi wyrosła broda.
  • Z pomocą Vanessy, pokonał wielką latającą panterę z trzema głowami, która w dodatku pluła trucizną.
  • Gdyby nie Paprot zjadłby owoce w Nęcącym Gaju.
  • Lubi nurkować z rurką.
  • Warren często miał rany na torsie.
  • W drugiej części został pocałowany przez Kendrę, w celach leczniczych.
  • Jest spod znaku Skorpiona.
  • Lubi grać w kometkę i chińczyka.
  • Spędził parę miesięcy w magicznym chlebaku.
  • Ma tendencję do "męczeńskiego" poświęcania się.
  • Warren najczęściej (z wyjątkiem Kendry) ruszał na misje.
  • W drugiej części Kendra opisuje go jako o około 10 lat młodszego od swojego brata Dale.