FANDOM

Translocator

Translocator - jeden z pięciu artefaktów będącymi razem kluczem do Więzienia Demonów - Zzyzxu. Był ukryty w Kamieniu Snów w Obsydianowym Pustkowiu. Daje on możliwość teleportacji do miejsca, w którym użytkownik artefaktu już wcześniej był .

Klucz do skarbca w Obsydianowym Pustkowiu zabrał Patton Burgess, a następnie schował go w smoczej świątyni w Gadziej Opoce, Smoczym Azylu. Klucz ten był wielkości ananasa z wypustkami na górze. W jego wnętrzu były następne klucze tylko że mniejsze, co przypominało rosyjską Matrioszkę. Na końcu skarbca po włożeniu klucza do ostatniej dziurki ze środka wypadał właśnie Translocator.

Wygląd

Translocator jest średniej wielkości walcem podzielonym na trzy części. Jego srebrzystą obudowę pokrywały symbole. Na walcu lśniły malutkie białe klejnoty. Jeżeli jedna osoba (lub maksymalnie trzy) złapały za trzy części Translocatora, a ta na środku przekręciła swoją część w ten sposób, że kryształy znajdowały się w jednej linii, mogły się one teleportować do miejsca, w którym ta osoba już była. Wystarczyło, że je sobie wyobraziła. Teleportacja była bezpieczna i natychmiastowa. Przykładowo Seth który użył Translocatora podczas ucieczki z Żywego Mirażu pojawił się na dachu swojej szkoły, ponieważ przypomniało mu się, że wspiął się tam w formie zakładu.

Ciekawostki

▪Nie wiadomo o niebezpieczeństwach związanych z teleportacją.

▪Za pomocą Translocatora można przemieszczać się do schowków pozaprzestrzennych.