FANDOM

Gniew-krola-smokow
Smocza Straż: Gniew Smoczego Króla
— drugi tom z serii Smocza Straż i kontynuacja przygód Kendry i Setha w Gadziej Opoce.  

Opis Ronodina , Mrocznego Jednorożca, Celebrant ukrywa legendarny talizman - Kamień Władzy.

Lecz, potężnym kamień jest chroniony i kryty przez Zaklęty Zamek. Czy Kendra i Seth mogą zetrzeć w proch plan Celebranta i zrównać go z ziemią? Czy dwójka młodych opiekunów jest na tyle żywa aby złączyć siły z istotami Gadziej Opoki aby zdusić powstanie oraz obronić świat przed Smoczą Dominacją? Jedna rzecz jest pewna: Smoki są niegodziwie mądre. To zajmie więcej niż Kendra, Seth oraz ich obecni sojusznicy mogą przypuszczać aby przechytrzyć oraz przewyższyć, zemstę Smoczego Króla?

Planowana data premiery angielskiej to 23 października 2018 roku. Jest to druga część, która skupi się na ostatecznym planie Celebranta, który jest w posiadaniu Kamienia Władzy, którego chroni i który ma mu pomóc w przejęciu Gadziej Opoki. Prawdopodobnie wtedy Posępny Rycerz oraz Dromadus pomogą dzieciom oraz być może wtedy ujawni się Isadora która byłaby ostatecznym składnikiem do ponownego powstania Smoczej Straży. Prócz tego prawdopodobnie Ronodin uwięził wraz z pomocą Celebranta, Paprota a dzięki pomocy ze strony smoka Ronodin zawarł sojusz z nim. Wydaję mi się, że teraz Celebrant pójdzie z całą armią i poznamy parę nowych smoków. W tym Basirusa o którym dowiadujemy się w Przewodniku Opiekuna.Tekst powyżej był tłumaczony przeze mnie z angielskiej wersji ze strony Goodreads. Dodatkowa informacja jeszcze od Shadow Mountains jest taka ,że Celebrant jest bardziej wrażliwy na swoją magię po wejściu do Zaklętego Zamku oraz jako ludzka postać Kendra i Seth mogą go lepiej poznać. Kamień Władzy także wysysa lub usuwa magię z istot, prócz Zaklętego Zamku na to przynajmniej wygląda, więc to będzie wszystko, edity będę robił kiedy dowiem się czegoś nowego. Oraz Kamień Władzy obdarza go właśnie ową mocą do zamienienia się w człowieka. Więcej o książce znajdziecie na dyskusji.

Stary Opis

Prócz tego opis został zmieniony na nowszy z promocyjnej ulotki o owej książce:

Wojna zawitała do wrót Smoczych Azyli na całym Świecie, i nigdzie indziej niebezpieczeństwo nie jest tak poważne jak w Twierdzy Czarnodół.Seth, Celebrant, Król Smoków, przygotowują się do uwolnienia swojej furii i przejęcia kontroli nad swoimi naturalnym zachowaniami i zmysłami. Wzmocniony z informacją od swojego nowego sprzymierzeńca Ronodina - Mrocznego Jednorożca, Celebrant ukrywa legendarny talizman - Kamień Władzy.

Tak czy inaczej, potężny kamień jest chroniony przez Zaklęty Zamek. Po wejściu do zamkowej fortecy, nieustępliwe moce obdzierają magiczne stworzenia z ich mocy i wzmacniają Celebranta do przybrania jego ludzkiej postaci (na okładce). Kendra i Seth muszą wejść w progi Zaklętego Zamku jak najszybciej potrafią. Wyścig się zaczął. Czy dwójka młodych opiekunów jest na tyle przytomna aby złączyć siły z istotami Gadziej Opoki przeciwko największemu zagrożeniu z którym magiczne społeczeństwo zdołało się spotkać od wieków. Czy nasi bohaterowie będą w stanie pokonać plan Celebranta i pokonać go do zdobycia Kamienia Władzy? Albo czy cała nadzieja zostanie rozpruta przez zemstę smoczego króla?

Informacje ogólne:

  • Format książki - Gruby
  • Okładka - Twarda
  • Ilość Stron - 416
  • Wydawnictwo - Shadow Mountains
  • Data Wydania - 23 października 2018 roku (USA), 15 maja 2019 roku (Polska)