SkrzyniaCiszy

Skrzynia Ciszy — magiczny przedmiot średniej wielkości. Ma właściwości blokowania uroków a także umiejętności bliksów. Jest zbudowane z czarnego drewna i ozdobione złotymi zdobieniami. Aby móc wyciągnąć więźnia ze skrzyni trzeba wprowadzić tam drugiego, wtedy skrzynia się obraca i z drugich drzwi wychodzi stary więzień.

Jedna ze skrzyń znajduje się w piwnicy która pełni funkcje lochów. Skrzynia Ciszy podobnie jak Wiola są starsze od rezerwatu. Został dany Baśnioborowi w chwili gdy go budowano. Skrzynia w Baśnioborze nie jest jedyna, druga jest w rezerwacie w Żywym Mirażu, a trzecia w zamku Burzowa Stanica w Gadziej Opoce, jest podejrzewanie, że te trzy skrzynie nie są jedyne na świecie.

Zawartość Skrzyń

Quiet box

Skrzynia Ciszy i Kendra

W skrzyni w Baśnioborze przez długi czas przebywał demoniczny smok Navarog, który został wypuszczony przez Sfinksa i zastąpiony Vanessą Santoro. Przez chwilę w skrzyni przebywał jeden z więźniów lochów, żeby można było porozmawiać z Vanessą. Gdy bliks przeszedł na stronę opiekunów Baśnioboru został zastąpiony klonem Kendry - Żądlikulą.

W skrzyni w zamku schował się Lockloid, jedyny z braci który postanowił nie brać dalej udziału w konkursie. Po ok 600 latach zamienił się miejscami z Knoxem, który zamieniał się w złoto po otarciu się o złoty posąg. Nigdy nie wyjaśniono kto znajdował się w skrzyni przed Lockloidem, ale książę podejrzewa że znajdowała się tam zabójczynii, też pewnie zamieniona w złoto lub srebro.

Natomiast w Skrzyni Ciszy w Żywym Mirażu przebywał jeden z najgroźniejszych demonów na świecie nie zamkniętych w Zzyzx-sie - Nagi Luna.

Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.