FANDOM

Ba6b8ac21195f1e094ca0bba791fa0f0
K b by fairy kind-d6lsrva

Paprot - jednorożec, syn Króla i Królowej Wróżek.

Przeszłość

Paprot narodził się wieki temu, jako najmłodszy pośród 4 rodzeństwa. Gdy demony spowodowały Upadek Króla Wróżek, myślał ,że stracił ojca, a jego walka z demonami, stała się o wiele zacieklejsza. Postanowił oddać swój trzeci róg do produkcji Krynicy Nieśmiertelności, aby uwięzić demony na zawsze w Zzyzxie. Po jego oddaniu, nie mógł już przybierać dawnej formy, na zawsze musiał pozostać w ludzkim awatarze. Przez dłuższy czas żył w spokoju, jednak gdy udał się do rezerwatu znanego pod nazwą Żywy Miraż by zbadać co się stało z tamtejszą kapliczką Królowej Wróżek, znalazł go Sfinks i zabrał mu drugi róg, po czym uwięził w swoich lochach.

Charakter

Paprot zdecydowanie był odważny i za wszelką cenę chciał chronić wszystkich wokół siebie. Jednak wobec Vanessy był otwarcie wrogi. Tłumaczył to naturalną wrogością ich ras (jednorożców i bliksów). Jest pomocny i uczciwy oraz wrażliwy, jeszcze nigdy nie skłamał. Jest bardzo zaangażowany w walkę z demonami. Okazuje się też być dobrym przyjacielem Setha oraz Kendry.

Wygląd

Paprot jest wysokim, przystojnym chłopakiem. Kendra porównuje jego wygląd do wyglądu celebrytów, gwiazd muzyki albo gwiazd filmowych. Ma on srebrzysto-białe włosy, które sięgają ramion, a jego oczy są niebieskie. Gdy poznajemy go w 5 części sagi, ma na sobie stare, wytarte ubrania, a na nogach znoszone mokasyny. Po ucieczce nosi głównie skórzane ubrania, na które narzucone jest niedźwiedzie futro.

Nie wiadomo jak Paprot wyglądałby w swojej końskiej formie.

Ciekawostki