FANDOM

Gavin

Gavin/Navarog fanart

IMG 20180512 172132 resized 20180512 093927752
Baśniobor-0

Navarog (znany również jako Gavin Rose) — smok, Książę Demonów. Navaroga uważa się za najgroźniejszego i najbardziej zepsutego ze smoków. Dawno temu zaprzedał honor w zamian za potęgę.  

Biografia

Baśniobór: Gwiazda Wieczorna Wschodzi

Navarog został wspomniany w tej części, choć nie z imienia. Kiedy Sfinks odwiedził Baśniobór w celu odebrania artefaktu, zaproponował uwięzienie Vanessy Santoro w Skrzyni Ciszy. Aby tego dokonać, należało uwolnić więźnia, który już się w niej znajdował. Sfinks i pan Lich uwolnili mężczyznę z zamaskowaną twarzą. Jak się później okazało, tym mężczyzną był Navarog.

Baśniobór: Plaga Cieni

Jako człowiek został pasowany na Rycerza Świtu razem z Kendrą Sorenson i Estellą Smith. Został przydzielony do Wschodnich Rycerzy. Podczas zgromadzenia organizacji kilkukrotnie rozmawiał z Kendrą. Przedstawił się jako syn Chucka Rose'a, który poszedł w ślady swojego ojca. Podczas zgromadzenia on, Kendra i Dougan Fisk dostali misję odnalezienia artefaktu znajdującego się w rezerwacie Zaginiona Góra.

Po dotarciu do rezerwatu Kendra i Gavin zostali oprowadzeni przez miejscowego, Hala. Chłopak był wściekły, kiedy w tamtejszym muzeum zobaczył kompletny szkielet smoka Ranticusa. Przez chwilę sprawiał wrażenie, że rzuci się na przewodnika. Uparcie twierdził, że smocze szczątki są święte, i nikt poza smokami nie ma prawa ich ruszać.

Podczas pobytu Kendra, Warren i dwójka mieszkańców Zaginionej Góry udali się na obchód Malowanej Góry. Kiedy odnaleźli Zalane Schody, jedyną czynną ścieżkę, którą mogli dostać się na szczyt, zdecydowali się na natychmiastową wyprawę. Podczas przygotowań Gavin starał się nakłonić Kendrę do zrezygnowania z misji. Dziewczyna zapewniła go, że razem z Neilem rozbije obóz i nie będzie iść dalej.

Lol

Gavin, Kendra, Warren, Neil, Dougan i Tammy, ich przewodniczka, zaczęli wspinać się po schodach zalanych wodą. Droga była niezwykle ciężka, ale wszystkim udało się dotrzeć na szczyt. Na górze znaleźli ruiny puebla. Grupa naruszyła święty obrząd Kaczynów, którzy ich zaatakowali. Gavin pokazał, jak świetnym jest wojownikiem, i kilkukrotnie pomógł Kendrze. Podczas walki Neil zamienił się w cisawego ogiera, który zabrał Gavina i Kendrę w bezpieczne miejsce. Jednak i tam czyhało niebezpieczeństwo. Gavin włócznią pokonał Kaczyna z głową szakala, a laskę istoty podarował Kendrze jako pamiątkę. Po walce okazało się, że Tammy nie żyje, a Neil jest ciężko ranny. Wszyscy jednogłośnie zdecydowali, że Kendra i Neil nie mogą zostać sami. Dzięki kluczowi grupa dostała się do jaskini. Po przejściu przez korytarz pełen stalagmitów i stalaktytów dotarli do komnaty wypełnionej dławistrąkami. Warren przeszedł przez komnatę pierwszy, czołgając się po podłodze. Następny był Gavin, który pokonał długość pomieszczenia znacznie szybciej. Jak później mówił Kendrze, trzy razy musiał dmuchać na bulwy roślin, tak aby te go nie dotknęły. W komnacie zginął Neil. Grupa szła dalej, kierowana rykami smoka. Po dotarciu do wejścia kolejnej sali, Gavin wszedł jako pierwszy. Kendra, Warren i Dougan usłyszeli odgłosy walki i ryki wściekłej bestii. Kiedy głosy ucichły, Chłopak pozwolił im przejść przez salę, o ile tylko nie spojrzą na smoka. Kendra nie mogła się oprzeć i spojrzała na Gavina, który stojąc naprzeciwko smoczycy prowadził z nią walkę na spojrzenia. Oczarowana dziewczyna nie mogła odwrócić wzroku od bestii, ale dzięki Gavinowi smoczyca zostawiła Kendrę w spokoju. Po wejściu do ostatniej komnaty, która wyglądem przypominała katedrę, Gavin i reszta zaczęli szukać artefaktu, jednak nic nie znaleźli.

Po wyjściu z góry Gavin miał na głowie koronę, którą zabrał ze skarbca. Następnego dnia okazało się, że to Javier był szpiegiem Stowarzyszenia Gwiazdy Wieczornej i to on ukradł fałszywy artefakt. Gavin, podobnie jak reszta, był bardzo zły. Razem z Rycerzami opuścił rezerwat.

Podczas przedwczesnych urodzin Kendry organizowanych w Baśnioborze Dougan dostarczył dziewczynie list od Gavina, w którym chłopak wyraził chęć bliższego poznania.

Baśniobór: Tajemnice Smoczego Azylu

W ciągu kilku miesięcy Gavin napisał do Kendry pięć listów, w których opisywał swoje misje dla Rycerzy Świtu. Większość jego zadań dotyczyła ujarzmiania smoków, ale chłopak pisał, że chciałby udać się do Rochester, aby pełnić straż przy rodzeństwie.

Następnie razem z Kendrą wyjeżdżają do smoczego azylu Gadzia Opoka by zdobyć Klucz do kolejnego artefaktu Translocatora. Po udanej misji w Smoczej Świątyni następuje rozpaczliwa walka przeciwko strażnikom (Smokom) . Wtedy Gavin Rose zamienia sie w smoka zabija strażników, zjada Dougana i strąca Marę z urwiska. Okazuje się być Navarogiem od samego początku. Nigdy nie było Gavina Rosa. Tak naprawdę zjadł Chucka Rosa, a zdrajca w szeregach Rycerzy Świtu pomógł mu wykreować Gavina Rosa Skrytego syna Chucka i c..c..cudownego jąkały. Spala chlebak pozaprzestrzenny przez co zamyka w środku Warrena Burgessa i Bubdę. Zostaje zjedzony przez Raxtusa.

Wygląd

Baśniobór

Jako Gavin jest smukły, dobrze zbudowany, przystojny i opalony. Ma ciemne włosy, nieskazitelną skórę i wąskie usta. Jako smok jego boki i plecy osłania zbroja natłuszczonych i ciemnych łusek, a brzuch pokrywa skorupa czarnych kamieni szlachetnych. Szpiczaste kolce sterczą z masywnego ogona oraz biegną wzdłuż całego grzbietu, pazury zakrzywiają się niczym gigantyczne kosy, a srogie oczy płoną jak magma.

Charakter

Navarog fighting

Na początku wydaje się miłym, wrażliwym, dzielnym i odważnym jąkałą gotowym by ruszyć na pomoc. Jednak okazuje się później, że jest okrutny, kłamliwy i bezlitosny. Jest też sadystyczny - zdawał się cieszyć z kataklizmu, jaki stworzył w Zaginionej Górze.

Umiejętności

W postaci ludzkiej jest bardzo silny i szybki. Jako smok zionie ogniem. Jest także niezwykle sprytny: udało mu się rozkochać w sobie Kendrę, dzięki czemu zdrada była bardziej bolesna.

Tytuły

  • Książę Demonów
  • członek Stowarzyszenia Gwiazdy Wieczornej
  • Rycerz Świtu (szpieg Stowarzyszenia Gwiazdy Wieczornej)

Ciekawostki

  • Kendra była w nim zakochana.
  • Jego broń w oddechu to gorące płynne złoto

Występowanie