FANDOM

Hugo and Mendigo

fanart

Hugo - sztuczny golem. Potężny czarownik nadał mu pozory życia. Został podarowany Baśnioborowi wiele lat temu. Wykonuje trudne prace (między innymi zajmuje się zwierzętami, doi krowę Wiolę).

Wygląd

Hugo zbudowany jest z ziemi, błota i gliny. Jego postura jest bardziej małpia niż ludzka. Hugo, oprócz tego, że imponuje wzrostem, jest szeroki w ramionach, wyróżniają go także tęgie kończyny oraz nieproporcjonalnie duże dłonie i stopy. Z ziemistego korpusu tu i ówdzie wystają kępki trawy i mlecze. Golem ma też podłużną głowę o kanciastej żuchwie. Prymitywne kształty przypominają nos, usta i uszy. Funkcję oczu pełnią dwa puste wgłębienia pod wystającym czołem. Wyprostowany mierzy trzy metry wzrostu, jednak zwykle chodzi zgarbiony więc bliżej mu jest do dwóch i pół.

Biografia

Na początku słuchał się tylko Leny, Dale'a i dziadków Sorensonów. Został zniszczony pod koniec pierwszej części, lecz magia wróżek go odtworzyła i stał się prawdziwym golemem, istotą zdolną do uczuć i mająca własną wolę. Nadal jednak lojalnie słuchał poleceń swoich panów. Hugo jest prawie niezniszczalny. W Gwieździe Wieczornej po pojedynku z demonem stracił rękę, która mu odrosła pod wpływem wiązania przez magię cząsteczek błota podczas kąpieli błotnych.

Ciekawostki

  • Jeśli ktoś odetnie golemowi kończynę ta po jakimś czasie odrośnie.
  • Prawdziwe golemy są bardzo rzadkie.

Występowanie

Galeria