FANDOM

Baśniobór: Klucze do Więzienia Demonów
Tytuł oryginalny: Fablehaven. Keys to the Demon Prison
Indeks33
Numer tomu: 5
Napisał: Brandon Mull
Tłumacz: Rafał Lisowski
Ilość stron: 547
Ilość rozdziałów: 30
Streszczenie
Nowe postacie
Przewodnik po tomach
Poprzedni
Baśniobór: Tajemnice Smoczego Azylu
Następny
Smocza Straż

Baśniobór: Klucze do Więzienia Demonów — piąta i ostatnia część serii Baśniobór, autorstwa Brandona Mulla. W Polsce pojawiła w 2013 roku.

Opis Książki

Otwarcie Zzyzx-u jest coraz bliższe. Stowarzyszenie Gwiazdy Wieczornej i Rycerze Świtu są aktywni jak nigdy przedtem. Po zdobyciu Translocatora z Obsydianowego Pustkowia Rycerze dysponują dwoma artefaktami, tak samo jak SGW. Trzeba działać szybko. Seth zostaje porwany. Vanessa zdradza swój wielki sekret. (Ponoć) zmarli nagle powracają do życia... Gdy w Stowarzyszeniu władzę przejmuję rządny władzy demon sprawy komplikują się jeszcze bardziej. Kendra w tym czasie, wraz z Warrenem oraz Bezrogim Jednorożcem usiłują ocalić Wiecznych (których potrafi zabić między innymi: Pióro Feniksa czy Smoczy Ogień) - nieśmiertelnych ludzi, bez zabicia których otwarcie Zzyzxu-u nie byłoby możliwe. Tymczasem Seth z Vanessą i satyrami szukają legendarnej broni, Miecza Światła i Mroku, Vasilisa. Niewiarygodne jest to, że Rycerzom Świtu pomaga nietypowa osoba... Czyżby dawny wróg zamierzał sprzyjać zamknięciu Więzienia Demonów?